lørdag den 25. december 2010

Ny kampagne Hjælper Stop Digital Dating Misbrug


Youâ € ™ ve hørt om cybermobning og dato voldtægt, men hvad dælen er digital dating misbrug? Itâ € ™ s, når et medlem af en teenager par starter presse eller disrespecting den anden gennem mobiltelefoner, IM og sociale netværk.

Advertising Rådet og Verizon er gået op på den â € œThatâ € ™ s Ikke Coola € kampagne for at hjælpe teenagere genkende og stoppe digitale dating misbrug, som kræver en konstant og kontrollere tekster, pres din partner til at sende nøgen billeder, og for at bryde ind i en eller andens e -mail eller sociale netværk side.

â € œYour mobiltelefon, IM og sociale netværk er alle en digital forlængelse af, hvem du er, â € siger Thatâ € ™ s Ikke Cool web-site. â € œWhen person, du er sammen med presset dig eller disrespects dig i de steder, det er ikke cool.â €

Selv om kampagnen startede i januar, har Verizon netop underskrevet på at levere campaignâ € ™ s public service-meddelelser (PSA) til teenagere gennem deres mobile webtjeneste, Verizon FiOS internettet, og Verizon FiOS tv-tjenester.

"[Det] vil bidrage til at øge bevidstheden med teenagere og giver dem værktøjer til at undgå digitale misbrug, at de kan opleve ved byder vores budskaber på en nyskabende måde i den digitale verden, â € siger Peggy Conlon, præsident og CEO for Ad Rådet, en nonprofit organisation arbejder for at forbedre livskvaliteten for børn og familier. â € œ

"Det er ikke cool," er udviklet af Ad Rådet, i samarbejde med vold i familien Forebyggelsesfonden, og Kontoret om vold mod kvinder i det amerikanske Department of Justice, inkluderer print, tv, radio, online og mobile elementer.

Itâ € ™ s designet til at hjælpe teenagere genkende digitale dating misbrug og give dem til at indlede en samtale om det. The PSA også direkte publikum til at besøge webstedet, hvor teenagere kan finde værktøjer til at â € œdraw deres egne digitale Line € og et "Talk it Out" forum til at diskutere denne form for forhold misbrug og søge hjælp.

"Jo flere mennesker vi kan nå med praktiske, realistiske budskaber om hvad der er cool og hvad der ikke cool, når det kommer til parforhold, jo mere kan vi hjælpe med at forhindre den onde cirkel af vold fra tilbagevendende," siger Esta Soler, formand for vold i familien Forebyggelsesfonden .