torsdag den 20. januar 2011

Madlavning som hobby og dating Teknik


Mænd bruger mere tid i køkkenet i Japan - og elsker det! Denne mad tendens i Japan, der rapporteres af USDA Foreign Landbrugs Service, kan være værd at gøre en mental note til USA marketingfolk. Som baby boom-generationen bliver gammel, kan mænd, der er på vej ind pensionering være på udkig efter noget at gøre, der kan finde en note med damerne i deres liv. Og endnu yngre japanske mænd tilsyneladende føler, at køkkenet færdigheder giver dem en lille social mojo. Her er, hvad USDA siger om udviklingen i Japan:

Japanske forbrugere er at finde flere og flere grunde til at bo i og kog derhjemme og antallet af japanske mænd, der er aktivt engageret i køkkenet synes at være stigende. Japanske mænd er at træde ind i køkkenet for en række forskellige årsager, herunder vedtagelse af madlavning som en hobby efter pensioneringen og bruge madlavning klasser og deres nye madlavning færdigheder for at møde kvinder.

Japanske forbrugere er at finde flere og flere grunde til at bo i og kog derhjemme og antallet af japanske mænd, der er aktivt engageret i køkkenet synes at være stigende. Japanske mænd er at træde ind i køkkenet for en række forskellige årsager, herunder vedtagelse af madlavning som en hobby efter pensioneringen og bruge madlavning klasser og deres nye madlavning færdigheder for at møde kvinder.

Madlavning bliver den nye Retirement Hobby: Mens et flertal af deres tid blev brugt på arbejde, er mange mænd konstateringen af, at når de går på pension, de har intet at gøre med deres nyerhvervede frihed. Deres hustruer, hvis de er gift, har allerede etableret sociale cirkler og aktiviteter, mens mænd kan få til at redefinere deres sociale gruppe nu, at de ikke længere arbejder. Mange mænd er konstateringen af, at en af måderne at gøre dette på er at deltage i en madlavning klasse. Disse klasser for seniorer fremmes på grundlag af sundhedsmæssige, anvendelse af idéen om at lære at lave mad og engagere deres sind og hænder. Den fordel er, at disse mænd er ude af huset, og at de vil få nye færdigheder i køkkenet for at vise deres koner eller venner. Skolerne tyder også på, at parret tager klassen sammen til en behagelig og positiv aktivitet.

Madlavning som en ny Dating Teknik: Japansk Bachelors, både unge og gamle, har også øget deres tilstedeværelse i madlavning klubber og klasser. I fortiden, var der mange madlavning skoler ikke tillader mænd at deltage i, og nu, at denne begrænsning er blevet løftet, har mandlige medlemmer løbende vokset. Disse skoler har endda skabt specialiseret klasser for bachelorer, uanset om det at lære at lave mad enkle måltider for sig selv derhjemme eller ønsker at imponere deres kvindelige kolleger med deres kulinariske evner. Tendensen tilsyneladende lettede efter SMAPxSMAP, en sort show vært mega stjerner musikalske gruppe SMAP, gjorde et segment, hvor SMAP medlemmer, stilles og præsenteres retter til gæsterne. Dette bidraget til at gøre mandlige færdighed i køkkenet sexet. Andre mænd hævder motiver såsom at bruge klassen til rent faktisk at finde datoer gennem partner arbejde hævder, at de allerede ved, at de har mindst én ting til fælles, som gør klasseværelset til et ideelt sted at bryde isen og få at vide enlige kvinder rundt om i samme alder.

Konklusion: Samlet set ser det ud til, at mænd tager en mere aktiv rolle i køkkenet og nyder det. Selv om de fleste af de yngre mænd (20's og 30's) siger, at de aldrig set deres fædre i køkkenet, de føler, at det er blevet en vigtig færdighed at have i et forhold og i livet. De ældre mænd og synes at være reagere positivt på aktiviteten af madlavning klasse / madlavning derhjemme og nyde den nye kvalifikationer. Som mænd begynder at tage mere interesseret i madlavning, marketing til den nye demografiske kan blive mere og mere vigtigt. Mens kvinder altid har været den vigtigste mål for mad markedsføring, vil denne ændring, da mænd træder ind i forklædet og tage en større rolle.


Ny undersøgelse - Got To Love Kids at få kvinderne


Kvinder søger en langsigtet forhold som mænd, der ligesom børn - og de kan se, hvilke fyre kunne være interesseret i at blive fædre bare ved at kigge på deres ansigter.

Det er blandt resultaterne af en undersøgelse af universitetsstuderende offentliggjort onsdag i en britisk videnskabeligt tidsskrift.

"Denne undersøgelse tyder på, at kvinder er picking op på ansigtet cues, der er måske relateret til faderlige egenskaber," siger James Roney, en University of California i Santa Barbara psykolog og ledende forfatter af undersøgelsen. "Jo mere de opfattede mænd som kunne lide børn, jo mere sandsynligt, at de kunne se, der har en mere langsigtet forhold."

Eksperter sagde, udvikling har tilsyneladende programmeret kvinder til at anerkende mænd, der kunne være interesseret i at udbrede arter ved at hæve en familie.

Undersøgelsen blev ikke alle dårlige nyheder for mænd ikke er interesseret i at slå sig ned. Den fandt, at kvinder kan se på mænds ansigter og finde ud af hvem af dem der har de højeste testosteron niveauer. Disse mænd - vurderet mest maskuline af kvinder - vise sig at være lige den slags fyre de ønsker for en affære.

"Kvinder gør meget god brug af alle oplysninger, de får fra en mands ansigt," siger medforfatter Dario Maestripieri, lektor i sammenlignende menneskelig udvikling på University of Chicago. "Afhængigt af, hvad de vil og hvor de er i deres liv, de bruger denne information forskelligt."

I undersøgelsen, offentliggjort i Proceedings of the Royal Society B: Biologisk Institut, kiggede forskerne på en gruppe på 39 mænd i alderen 18 til 33 på University of Chicago. Hver mand blev vist 10 par af fotografier og silhuetter, en af en voksen og den anden af et spædbarn, og bedt om at vurdere deres præferencer. I mellemtiden var deres spyt testet for at bestemme testosteron niveauer.

Fotografier af mændenes ansigter blev derefter vist sig at 29 kvinder i alderen 18 til 20, ved University of California i Santa Barbara.

Kvinderne blev bedt om at vurdere de mænd på fire kvaliteter: "kan lide børn," maskulin "," fysisk attraktiv "og" art ". Så blev de bedt om at vurdere, hvor attraktivt de fandt hver mand for kortsigtet og langsigtet romantik.

I undersøgelsen fandt kvinder klarede sig godt i rating mænd om deres interesse i babyer, og dem, de bedømte maskuline generelt havde højere testosteron niveauer end de andre.

For eksempel, hvem de mænd er angivet de kunne lide børn var de fleste vurderet som over gennemsnittet i sympati børn af 20 af de 29 kvinder. De mænd, som viste nogen interesse i børn blev korrekt bedømt som under gennemsnittet i denne kategori med 19 af kvinderne.

Jo højere kvinderne vurderede mænd maskulinitet, jo højere de blev vurderet som potentielle kortsigtede romantisk partnere. Jo højere de bedømte mænd for deres interesse i børn, de højere blev vurderet for langsigtet romantik.

De funktioner, der forskning har antydet betegne højt testosteronniveau i en iøjnefaldende kæbe og en kraftig skægvækst.

Resultaterne kom ikke som nogen overraskelse for dem, i færd med at studere menneskelig adfærd - og kærlighed.

"Hvad denne undersøgelse viser, at der er genetiske programmer, der øger overlevelsen af de arter, fordi der er hormoner hos kvinder, der er cuing deres reaktioner på hormonerne af de mænd," siger Dr. Daniel Alkon, videnskabelig direktør for Blanchette Rockefeller Neurovidenskab Institute i Morgantown. W.Va., og Washington

Eller som Kristin Kelly, en talskvinde for online dating service Match.com, udtrykte det: "De kalder det» kærlighed ved første blik "for en grund til at de siger ikke" kærlighed ved første punktum ',' kærlighed ved første ord. "

Det er uklart, bare hvad med mænds ansigter tippet kvinderne ud om deres interesse i børn. Mens Maestripieri gættet det kunne have noget at gøre med "en mere afrundet ansigt, en blidere ansigt," Roney sagde svaret kan findes i udtrykkene på mændenes ansigter.

Han forklarede, at efter undersøgelsen var afsluttet, blev fem studerende bedt om at vurdere på en skala fra 1 til 7, om mændene så vred eller glad. Selvom mændene blev instrueret i at have en neutral kig på deres ansigter, når fotograferet, nogle tilsyneladende så lykkeligere end andre.

"Det virkede, at de mænd, der plukket flere spædbørn i denne test havde en gladere eller mere indhold se på deres ansigt", sagde han.

AP