fredag den 21. maj 2010

Drømte op telefonnummer fører mand til en kvinde i hans drømme


LONDON (Reuters) - En britisk mand har mødt og giftet sig med en 22-årig kvinde efter at denne ved sin egen konto, drømmer om hendes telefonnummer, og derefter sendte hende en SMS.

David Brown, 24, siger han vågnede op en morgen efter en aften i byen med vennerne med et telefonnummer konstant løber gennem hans hoved. Han besluttede at kontakte det, at sende en besked mundheld "Har jeg møder dig i aftes?".

Random modtageren Michelle Kitson var forvirret og tilbageholdende i starten, men besluttede at svare, og de to begyndte at udveksle beskeder. Til sidst mødte de og faldt i kærlighed.

"Det var virkelig underligt, men jeg var absolut hooked" Kitson fortalte Daily Mail avis. "Min mor og far ved at sige" Men han kunne være en økse morder ", men jeg vidste der var noget særligt ved det."

Efter en lang frieri, har mærkeligt matchede par - han er seks fod syv inches høj og hun fem mund fire - netop hjemvendt fra deres bryllupsrejse i den indiske udvej af Goa.

En forelsket Brown sagde: "Jeg har ingen anelse om hvordan jeg endte med hendes nummer i mit hoved - det er kun et par cifre forskellig fra mine."