onsdag den 16. februar 2011

5 tips til møde Mænd på tog, fly, busser og meget mere


Af Merete Turits

Hvad er det mærkeligste sted, du nogensinde har mødt en fyr? Jeg har mødt kvinder i nogle mærkelige steder, herunder i metroen, som jeg fortalte dig gals om sidste weekend. Jeg begyndte at få nogle "Hvordan i alverden har du formår at hente en fyr i sådan en stram, akavet rummet?" Qs, så jeg tænkte jeg ville dele min (meget uvidenskabelige) dating tips med dig.

Øjenkontakt er # 1. Men du behøver ikke, ligesom, stirrer. Start med Sly, kort lille blikke på ham og derefter se tilbage på, hvad du søgte på før. Når han er klar over du kigger på ham hver gang, vil du være i stand til at måle, hvorvidt han er bevidst at fange dit øje, også.

Hvilket bringer mig til næste punkt: gøre noget (andet end at kontrollere ham ud). Har en bog til at se op fra. Blive distraheret af telefonen, eller skrible i en notesbog. På den måde når man ser op, han ved det er tilsigtet ... og det vil hjælpe dig ikke ligne en stirrende creepster.

Hvis du opdager, at forsætlig øjenkontakt er alle systemer gå, smile. Det synes enkelt, men blinkende en koket lille grin vil signal til ham, at flirten ikke er i hovedet (og han vil vende tilbage det udseende, så du ved, det er ikke i din, enten).

Sørg for, at du er alene. Intet er mere frastødende at en fyr finde ud af, hvis han kommer til at arbejde op tillid til at tale med dig, end at realisere han nødt til at tage en risiko foran dine venner.

Og kan du gals tror, det er en underlig en, men tjek det Craigslist's opnået tilslutningsforbindelse bord i din by. Hvis ingen af jer endte sige noget, men du kan ikke stoppe med at tænke om din lille udveksling (som jeg har tilbragt mange kontemplative løbebånd sessioner, le suk), hvorfor så ikke give det en hurtig gennemgå? Tag det fra denne blogger: Jeg har sluttet med tre, ja, tre, fyre sådan. Teknologi, baby.

Philadelphia er hjem til den minst attraktive mennesker i USA.