fredag den 22. april 2011

Bryllup Off Efter Groom's Van, ejendele irreversible


Whitehaven, England - Planer for brylluppet er blevet sænket - sammen med den fremtidige gommens tøj, cd'er, dvd'er og hans varevogn.

Politiet i det nordvestlige England har anholdt Emma Thomason, 24, efter at hun angiveligt pakkede sin partner ejendele ind i sin varevogn, kørte til havnen og slap håndbremsen søndag. Hun var tiltalt for grov køretøj under uden samtykke og løsladt mod kaution.

Hændelsen sigende fulgte et skænderi mellem Thomason og Jason Wilson, 24, hendes partner på syv år og far til hendes to børn.

"Hun lagde hver eneste sidste stykke tøj jeg havde på bagsiden af ​​vognen. Alt, hvad jeg sad tilbage med var det tøj jeg var iført," Wilson fortalte reportere.

"Jeg har ikke fortalt hende endnu, at brylluppet er slukket, men jeg tror, ​​hun kan lægge to og to sammen."

Van blev trukket op af vandet i mandags.

"Det nyttiggørelsesoperation var ganske vanskeligt, de havde til dels dræne havnen for at få køretøjet ud," sagde inspektør David Gartland Cumbria Politi.

Copyright 2007 by The Associated Press.