tirsdag den 20. september 2011

En fantastisk smuk kvinde


Jeg fandt denne teknik til at være en stor en til at afhente kvinder.

Gå op til en kvinde, som du finder attraktive. Indstillingen er irrelevant. Og sige til hende med et smil:

"Undskyld mig, men jeg kunne ikke lade være med at lægge mærke til dig, mens du går her. Jeg ønskede at fortælle dig, at du er en fantastisk smuk kvinde."

Derefter vente på et svar, som i 95% af alle tilfælde er en blanding af lamslået blandet vantro ind med rødme og umiddelbare som mod dig.

Jeg synes, at det meste af tiden det er alt du har at sige, og kvinden vil gøre de fleste af de taler, og presset er slukket dig. Kvinden vil frit fortsætte samtalen med dig.

Ved hjælp af denne teknik jeg har været i stand til at score flere numre og datoer end nogen anden måde. Følge op på de indledende bemærkninger om, hvor stor hun ser ud og hvor meget du er tiltrukket af hende. Så fortæl hende, at du ville elske at se hende til en drink eller et måltid. Få hendes nummer.

Jeg synes det virker af følgende grunde:

* Det er modige, og kvinder som mænd, der tager risici.

* Det er ærlige og til det punkt. De ved hvor de står med dig.

* Hvis de er tiltrukket af dig, som fortæller dem, du finder dem smukke vil befri dem fra deres frygt for afvisning af at blive tiltrukket af dig.

* Det får dem til at føle godt med sig selv.

* Det lader dem vide, at du kan lide dem. Folk kan lide dem som kan lide dem.

Prøv det på de næste 20 kvinder, som du ser, og du vil blive overrasket over resultaterne.