lørdag den 5. november 2011

Enkelhed i Club


Jeg har fundet fra min fortid clubbing oplevelser, så længe du kjole cool, lugter godt, dans ganske godt, og vise nogle tarme ved at nærme kvinder, vil du få flere piger end en smuk-faced fyr, der står i hjørnet ser folk dans.

De fleste piger i klubben, er ikke på udkig efter "Mr. Perfect". De er bare på udkig efter sjov og måske en "lade sig gøre" fyr. Husk, at kvinder er der for at have det sjovt og det er for stressende og ikke meget sjovt at gå rundt og lede efter Mr. Perfect.

Hvordan portrætterer sig selv som en "doable" fyr?

Målet er ikke at være den flotteste fyr eller den bedste macker eller den bedste danser. Det er simpelthen til at se helt i orden, snak okay, og dans okay, fordi de fleste piger ikke er så snobbede på dansegulvet. Så længe du har dem simple ting ned, du er en "lade sig gøre" fyr.

Prøv ikke for hårdt - det vil gøre dig til at ligne en single-minded, desperate sex freak. Altid være cool, rolig og selvsikker.

Dybest set, er mit spil baseret på at være neutral og enkel. Så længe du ikke er for hæslig ud, behøver du ikke danse virkelig underligt, eller snakke lidt en trold, vil du sandsynligvis blive accepteret af 75% af de kyllinger du nærmer dig. Dem, der afviser du sikkert alt for snobbede alligevel ... fordi du er en rigtig god fangst.

Når du har et simpelt spil plan, skal du ikke lægge for meget pres på dig selv, og fokusere på det sjove, vil du blive mere vellykket, end hvis du er nervøs, altid forsøger at tænke på noget smart at sige, eller foregiver at være noget eller en person, som du ikke er.

Ja det er et tal spil i klubben, så du skal ikke komme forelsket med kun én pige. Og være tillidsfuldt vedholdende i din tilgang.

Her er mit spil plan for dem, der har brug for nogle eksempler:

1. Øjenkontakt.

2. Smil.

3. Hvis hun smiler tilbage, siger jeg: "Hej, hvad er dit navn?"

4. Jeg kan ikke give hende mit navn først, jeg vil se, om hun virkelig er interesseret i mig.

5. Efter at jeg får hendes navn, jeg smiler og siger "Lad os danse." Hvis hun afviser mig, at jeg komme videre.

6. Efter at bumpe og slibning med hende (mens røre hende subtilt) Jeg spørger, om hun ønsker at gå et sted, så vi kan snakke. Hvis hun ikke jeg gå videre til en anden pige.

7. Når du får hende til et afsides sted, du forføre hende med smil, lys og sjove convo, og Kino (berøring). Hun vil forføre dig tilbage, fordi hun er også interesseret i dig. Husk, forførelse er en to-player spil. Du behøver ikke at gøre alt arbejdet. Reagere på hendes subtile Seductions, i stedet for at forsøge at gøre alt.

8. Så du flytter ind for et kys. Dette vil være den ultimative interesse. Kisses vil normalt bryde de resterende barrierer, hun kunne have op.

9. Hvad jeg kan lide at gøre, er at være diskret og drilleri med mine læber. Jeg prøver ikke at bruge tungen i første omgang. Dette vil gøre hende gerne din tunge endnu mere, og til sidst vil hun bringe hendes.

10. Når du kysser hende, du bare gøre det tæt på, at du føler er korrekt. Måske du ønsker at lave en one-night-stand tæt på, eller bare et telefonnummer tæt, så du kan gå arbejde nogle andre kyllinger.

Simple!


Husk på, at enkelthed er også meget effektiv, når du er på udkig efter langsigtede relationer. Hvis du er upfront og ærlig i dit motiv, vil du højst sandsynligt finde en pige, der føler på samme måde.

Kan jag kyssa dig?