torsdag den 21. januar 2010

Som Online Dating Sites nyhedsværdi Wears Off-line Dating bliver mere rentabel og populære


Marketdata Enterprises Inc., en førende markedsposition forskning firma, har udgivet en ny 232-siders rapport med titlen: Den amerikanske Dating Service marked. Undersøgelsen viser dybtgående status rapporter og analyser af uafhængige matchmakere, dating websteder, kæder og franchise, radio datelines, printe personlige annoncer og singler publikationer. Undersøgelsen anslår industriens indtægter, tendenser, og konkurrent profiler fra 1991 til 2008 Forecast.

Der er 90 millioner singler i Amerika, og online kontaktannoncer websteder som Match.com, Yahoo! Personals og eHarmony har bragt matchmaking i "mainstream" siden 2001. Imidlertid ser vi nu den første bølge af skilsmisser af mennesker, der fandt deres Soulmates online og forbrugerne er ikke tilfredse med nøjagtigheden af online-profiler. Statens lovgivere er ikke tilfredse heller. Der er regninger foreslået, eller indtil i IL, TX, FL og VA, til at kræve, dating-tjenester til at oplyse, om de udfører baggrundstjek. Dette er blevet en kontroversiel kamp. Nyhedsværdien af online dating er slidt og øget omsætning for de 850 + hjemmesider drift er faldet drastisk til kun 4,5 procent sidste år, mod 47 procent i 2003.

"Indførelse eller dating services markedet vokser kun 3,7 procent om året i USA, men ikke alle segmenter af markedet klarer sig lige godt. Industrien er grundlæggende selvregulerende. Dette har udviklet sig til en global virksomhed, der forgrener sig ud over de Forenede stater. USA er stadig det største marked, men det er mættet og uudnyttet potentiale, synes at være i Europa, samt etniske og hobby-baserede nichemarkeder. "ifølge Marketdata's Research Director, John LaRosa.

(Kilde - Marketdata Enterprises Inc. pressemeddelelse på PRWEB.Com

Kaspersky Internet Security 6,0