torsdag den 6. maj 2010

Middelmådig Dating


Da jeg først begyndte dating 8 år siden de længste jeg har været single var omkring en måned, indtil nu. Jeg har besluttet at være mere selektiv i, hvem jeg vælger at være sammen med. Jeg henter dem i stedet for de picking mig. Jeg har været single næsten 2 måneder nu, og jeg har bemærket der er en enorm forskel mellem de fyre jeg ønsker til dato og de fyre, der ønsker at datoen mig.

De fyre, der vil jeg til dato er godt ud, i skole, en succes, med et job og en bil. Desværre det er dem, der satte mig ud, og hvis vi gør ender hænge sin lige i deres lejlighed, har vi ikke gå nogen steder, og de ikke bruger nogen penge på mig, middag eller noget. Jeg kan prøve at tekst eller ringe til dem og næppe få et svar, hvis jeg selv får en på alle. Men de virkelig holde min opmærksomhed, og jeg har et ønske om at være sammen med dem.

De fyre, der ønsker at datoen mig er lidt buttede, okay udseende, har job, måske har en bil, skal du måske ikke, men de kalder mig, når de siger, de vil, de tager mig ud til hyggelig steder, de tager mig til film , middag, giv mig komplimenter og virkelig prøve at vinde mit hjerte. Deres eneste ulemper er ikke stor ud, felony afgifter, ekstrem nerdiness, facial hår, der ligner Pubes og bare ønsker at slutte sig til hæren for at undslippe virkeligheden. De ønsker at være sammen med mig og de fylder min telefon med tekster og anmodninger om at hænge ud, men jeg ønsker ikke engang at blive generet af dem.

Jeg ved ikke engang virkelig ønsker en kæreste lige nu. Jeg har ikke været single i 8 år og måske jeg gerne vil prøve det, men jeg ville ønske, der var bare nogen, at jeg kan ønske og vil også gerne mig.

Har nogen andre fandt dette problem, når de forsøger at date?