tirsdag den 19. juni 2012

Dating og som vedrører


Ting sker meget hurtigt i den nuværende generation. Uanset om vi ønsker at erkende det eller ej, er der en god grund til, hvorfor bedste kokke ikke forbereder elegante måltider i en mikrobølgeovn. Det er klart en af ​​vores spørgsmål på campus er den til tider hektiske tempo, som vi opbygge relationer. Der er ingen at skyde skylden for lukningen af ​​dating ritual på denne campus. Det er hvad det er. I min nysgerrighed efter at forstå, hvorfor mænd og kvinder har abdiceret ejerskab af denne sociale norm, jeg beskæftiger ti studerende (5 kvinder, 5 mænd) i single-køn samtaler om deres meninger omkring dette emne. Selv om jeg ikke kan ekstrapolere disse bemærkninger til alle mænd og kvinder på campus, det er hvad jeg opdagede.

De kvinder, jeg talte med, var enige i deres tro på, at Notre Dame miljø er fyldt med tryk. De beskrev presset til at se på en bestemt måde (hår, make-up på, aldrig bære svedeture), og at opføre sig på en bestemt måde. "Du er altid nødt til at se så godt som muligt. Mænd taler om at sætte på deres 'ND beskyttelsesbriller. " Jeg kender en masse smukke piger på campus, så jeg ikke forstå, hvordan de mænd her kan tænke, at vi alle er grimme. "

Der er en tro på, at dette skaber et miljø, hvor kvinder er villige til at tage nogen opmærksomhed de kan få fra mænd, hook-up eller på anden måde. De konkurrerer mod Notre Dame kvinder ud af klasseværelset og Notre Dame mænd i klasseværelset. "Og vi kan ikke glemme det pres tilføjet ved tilstedeværelsen af ​​St. Marys studerende. Du kæmper så meget allerede, at presset virkelig får dig. "Nogle af kvinderne sagde, at de følte sig fast og spekulerede på, hvis de kommer til Notre Dame var en fejltagelse. Andre har besluttet at placere relationsdannelse på hold, for at vente, indtil de forlader Notre Dame for at forfølge denne del af livet.

Kvinderne talte også eksplicit om spisesalen som en kilde til stress og dom. Uanset om det er de mænd, der "Moo" på dem, der får tilbage-yo, eller de andre kvinder, der sirligt se, hvad din tallerken ser ud, har spisesale bidraget til en negativ stemning, hvor kvinder ikke føler sig værdsat.

Mange af de frustrationer mænd talte om kredsede omkring det evige spørgsmål om parietals. Det bemærkes dog, at ikke hver mand interviewede havde en negativ opfattelse af denne Notre Dame tradition. De bemærkede også, at forskellige forventninger om college erfaring er en del af problemet. De mener, at mange kvinder kommer til Notre Dame på udkig efter engagerede relationer og andre håber at opnå den eftertragtede "ring af foråret." De mænd brugte udtrykket "American Pie" til at beskrive, hvad den typiske kollegium manden forventet.

Alle de fyre jeg talte med aftalt med forestillingen om, at kvinder har et vist pres for altid at se godt / perfekt. De mener dog, at meget af dette pres er enten selvforskyldt eller pålagt kvinder af andre kvinder. De bemærkede også, at når en kvinde får en negativ kommentar om hendes tøj, hun kan have tendens til at puste vigtigheden af ​​denne kommentar. I sidste ende, indrømmede de, at hvordan en kvinde klæder gør påvirker deres indtryk af hende, men tilføjede, at det samme er sandsynligvis tilfældet fra den anden side.

Nogle af mændene aftalt med forestillingen om, at det ville være bedre at vente til efter skole at fokusere på relationer. En angav at gøre det nu gør "piger panisk og fyre frustreret." En ung mand sagde veltalende, at "gøre et forhold på den rigtige måde er ikke let. Det kræver en stor indsats, og jeg vil hellere fokusere min opmærksomhed på at sikre mine akademikere er i orden. Hvis du kan blive involveret og gøre det på den rigtige måde, go for it. Men typisk, når to mennesker får involveret, er det først da, at de indser, hvordan de involverede i processen er. "Med hensyn til at vente på romantik, en ung mand kommenterede, at" gode ting kommer til tålmodige mennesker. "Andre almindelige frustrationer fyre oplevelse på campus omfatter kvinder, der er "Jersey chasers", bliver fanget i vennen zone, og det faktum, at når en bestemt type atlet dukker op til en fest er spillet slut.

Fra hvad jeg kan formode, præsenterede de spørgsmål her, mens alvorlig, er ikke uovervindelige. Det vil bare tage autentisk og ærlig kommunikation. Med henblik herpå inviterer jeg de ti personer, der tilbydes deres meninger til denne leder at slutte mig til et møde i sind og noget god mad. Denne udvidede samtale vil være den første af mange og emnet for en fremtidig kolonne. Indtil da tale med dine venner om, hvad du har læst og beslutte, om disse kommentarer ringer sandt for dig. Jeg glæder mig til at se dig på Notre Dating programmet i aften ved 7 pm i Legends.