onsdag den 14. november 2012

5 fejl kvinder gør, når dating efter skilsmisse


Af Terri Sloane

Du har lige nappede gennem en hel bar af mørk chokolade. Din skilsmisse papirer er endelig underskrevet. Du er 55, single og tænker på dating. Den sidste gang du havde en første date, du bar jakker med skulderpuder og permed dit hår. Du er "derude" igen, og dating verden har ændret sig meget siden firserne.

Jeg er skilt for og kan føle. Lćg chokolade, det er virkelig ikke så slemt derude. Ifølge en nylig artikel om Match.com, enlige boomers over halvtreds år gamle nyder fordelene ved deres nye status. Halvfjerds-fem procent af kvinderne og 81 procent af mændene siger, at de oplever dating succes. Mit råd er at få derude, men undgå disse almindelige fejl, jeg ser kvinder gør efter skilsmisse.

Dating for hurtigt efter skilsmissen: Jeg lærte denne lektie tidligt. Jeg har kun dateret fordi min ex havde en kæreste, og det var min måde at personligt gøre gengæld. Hvem gjorde det ondt? Me! Jeg var en dating katastrofe, da jeg ikke var virkelig klar. Start til dato igen kan være en overvældende oplevelse. Mit selvværd var beskadiget, og jeg følte mig fast. Jeg havde brug for at arbejde gennem mine personlige spørgsmål, før jeg kunne få succes i dating. Heldigvis havde jeg hjælp fra en vidunderlig professionel rådgiver, der hjalp mig med at flytte fremad. Mange kvinder gå direkte til deres veninder for rådgivning om dating og relationer, når en professionel kilde er nødvendig. En saglig professionel - en person, der ser problemer objektivt - er et bedre valg. En coach vil fortælle dig sandheden om din vilje til dato. Et velmenende ven kan ikke være så ærlig. Mit råd er, før du tilmelder dig dating boomers, opsøge professionel hjælp fra en uddannet rådgiver eller coach som mig. I dette tilfælde skal du bruge en coach mere end du har brug for at spise en anden chokolade bar med en kæreste!

At være bange for at gå solo: Solo er vejen at gå, når du ønsker at møde nogen til dato. Selvom vi elsker at være sammen med vores veninder, der konstant rejser med en gruppe af gal Pals er en opskrift på katastrofe. Jeg ved, at det tager tid at føle sig godt tilpas rejser alene, så du skal øve. Jeg foreslår, at tage en klasse, går til et show, koncert, film eller opera alene. Tag dig ud til middag og sidde nær linjen område. Hvis du føler dig sikker, har middag i baren. Hvis du ser nogen af ​​interesse, fange hans blik i et par sekunder og smil. Måske vil han komme over og præsentere sig selv. Hvis han ikke gør det, tæller det som praksis. En kvinde alene er imødekommende, selvsikker og mystisk. Jo mere du øver dig i at gå ud alene, jo lettere er det. Jeg fortæller kunderne, hvis du ønsker at møde en interessant mand, være en interessant kvinde. Husk, mænd tiltrukket af kvinder, der er uafhængige og sjov - kvinder, der har interessante deres eget liv.

At være en anden end din "ægte selv" på en første date: Taler om arbejdet kan føle sig trygge, men det er ikke en god første date samtale. Hvis du havde en dårlig dag, blive hjemme, medmindre du kan bringe en positiv, imødekommende indstilling sammen. Inden vi går ud, satte jeg på nogle optimistiske eller romantisk musik, dans med mig i mit hjem og tænke glade tanker. Jeg forlader min fortid i fortiden. Hvis du ikke har tid til at gå hjem før, kjole til arbejde i noget "dateable" som en wrap kjole, en blyant nederdel eller en fabelagtig sweater eller satin bluse, der gør du føler dig smuk. Fokus på en positiv stemning, være opmærksom på din kropsholdning og stå oprejst. Tilføj din favorit parfume, friske din makeup og hår og smil. Dit smil er altid dit vigtigste skønhed tilbehør og en indbydende udseende forstærker.

Breaking planer til dato: Det er en fejl at bryde planer med veninder eller ændre din tidsplan, hvis dating opstår konflikter. Mænd ændrer ikke deres skemaer og du bør heller ikke. Må holde gør, hvad du nyder og indarbejde nye oplevelser i en bredere social scene. Jeg deltager film klasser alene og tilføje nye klasser hvert år til min tidsplan, uanset hvad der sker i mit liv. Mænd er tiltrukket af kvinder, der har en pulserende liv, og som tager sig af sig selv ude og inde. De vil kun lide dig mere. Altid give næring til dit ånd og gøre ting, der giver dig glæde.

Brændende broer, hvis du ikke føler "gnister":.. Kemi er flygtig som du dato Vær tålmodig nylig jeg var på en date og havde en stor aften, men der var ingen gnister Så hvad jeg besluttet at acceptere en anden dato.? fordi vi havde det sjovt sammen. Desværre er der stadig ingen kemi. Mit råd til min "dating selv" var at gøre min date i min ven. Forslaget kan støde nogle mænd, men benytte lejligheden til at være godt selskab. jeg kender fra erfaring, at nogle mænd er tilfredse med denne idé Mænd nyder følgeskab af en kvinde Der er ingen pres... bare venskab Prøv det Du kan blive overrasket med resultaterne Hvad kan starte ud som et venskab kan endda blive til romantik... Gnister kan forsvinde, men venskab er for evigt.

Husk, det er din tid. Lær af de fejl andre har lavet og rejse uden problemer, når du begynder dating efter skilsmisse.