søndag den 27. december 2009

Dating og parring i en alder af Web 2.0

Den anden dag en e-mail pinged ind i min indbakke med følgende besked: "Rupert Kantor har besluttet at Ding, Ding, Ding dig! Ding, Ding, Ding Rupert Kantor tilbage eller gøre noget for dine venner."

Huh? Før du slutter hans navn ind i Google til at finde ud af, hvem dælen denne Rupert fyr var, og hvad han laver "dinging" mig, jeg hurtigt mærke til, at han var faktisk en af mine venner på Facebook.

Efter en smule sondering rundt på min egen side, opdagede jeg Rupert havde tilføjet mig til hans liste, fordi hans fætter var venner med en af mine bekendte. Derfor på tidspunktet for hans anmodning jeg sandsynligvis ikke ignorere det, og derfor er han nu har mulighed for at gøre, hvad han ønsker hen til mig, herunder "dinging" mig.
Læs mere

????????