lørdag den 13. august 2011

Kan jeg kysse dig?


Denne lille manøvre er blevet en af ​​mine yndlings måder til virkelig at skrue med en kvindes hoved. Dybest set går det sådan her: du er ude på en date, og du kan fortælle jer begge havde en god tid og nød hinandens selskab. Nu om aftenen (eller eftermiddag eller hvad) er ved at være tæt og begge af jer er i, at "farvel kys forventning zone", som jeg er sikker på alle kender og frygter lige så meget som jeg gør.

Endelig kan du komme til et stop foran hendes dør, og uanset om du ender med at gå hende op fra indkørslen eller bare opholder sig i bilen, spørger du hende, at de mest frygtede Spørgsmål: "Kan jeg kysse dig?"

Som hun har to muligheder for et svar. Og hvis hun faktisk havde en god tid sammen med dig, hun vil bruge de mest gunstige én. Hun vil smile koket og sige "Ja" blødt, som kun damerne kan. Nu du siger det: "Okay så vil jeg være sikker på at gøre det en dag.". Ryste hendes hånd eller bare smil og kys, men får på din vej, så snart du kan.

Jeg garanterer, at hun vil det stå der med munden hængende åben gad vide præcis, hvad fanden der lige er sket. Og i løbet af de næste par dage vil hun virkelig begynde at kløe for, at kys fra dig. Når hun ikke ser dig igen, den store forventning om hvornår, hvor, og hvordan det kys er kommer til at ske, vil bogstaveligt køre hende nødder ... fordi hun ved, du vil kysse hende, og at det vil komme før eller senere. Men hun kan aldrig kende svarene på, hvornår, hvor og hvordan, fordi du aldrig kommer til at give hende nogen spor. Og du kommer til at optræde som intet er oppe i det mindste. Lad som om du har glemt episoden endnu sket.

Når du endelig gøre beslutte at give hende, at kys, bare gøre det (men prøv at afgøre, om hun er i humør til det, oddsene er hun vil være). Under ingen omstændigheder er du til at spørge igen! Du har allerede spurgt, og hun allerede sagt ja, kan huske? Det bliver en pokkers god kys, tro mig.

Det har altid arbejdet underværker for mig. Jeg gav ud at kysse med en pige, efter blot at løbe ind i hende på gaden, og vi endte med at tilbringe resten af ​​dagen (og det meste af næste morgen) sammen. Med en anden var jeg på en forlystelsespark og den skide Ferris Wheel fik fastklemt, og vi var fast dinglende i luften i femten minutter. Jeg gav hende en lille hakke, og vi dybest set endte med at gøre grind deroppe, indtil vi begyndte at bevæge sig igen.

Og en anden pige faktisk prøvet wrestling at kysse ud af mig umiddelbart efter at jeg trak "en dag" linje på hende. En eller anden måde lykkedes mig at komme væk fra hende. Men da jeg kyssede hende på vores anden dag over for rødt lys efter at have forladt restauranten, hun fortalte mig at glemme alt om filmen og kommer hjem med hende.

Jos yhden kristityt päivämäärä ei-uskovat?