onsdag den 30. marts 2011

Peeping Tom flygter, men efterlader sin stige bag


En vindueskigger set peering i en anden sal vindue af en mands lejlighed flygtede før kunne fange ham, men han efterlod en central del af bevismateriale bag - hans stige.

Matt Edgerton, 24, sagde han og en dato var hjemme 24 marts, da han mærkede en skygge bevæge sig over hans soveværelse vindue og gik til at undersøge. Da han trak tæppet, var han ansigt til ansigt med en midaldrende mand peering i.

`` Min næse var faktisk rørende vinduet, og det var ligesom, boom! Hans ansigt var lige der,''Edgerton sagt. `` Det var som en gyserfilm.''

Politiet Lt Rob Sinden, der står i spidsen for undersøgelsen, siger:. `` Stigen er absolut i vores varetægt''

Edgerton sagde manden syntes lige så overrasket som han, når tæppet blev trukket åben og scrambled ned ad stigen. Edgerton løb udenfor, men manden var væk, så han kaldte politiet.

`` Jeg prøvede at åbne mit vindue til at skubbe stigen over, men jeg kunne ikke få den op,''siger han.

Sinden afviste at give flere detaljer, fordi undersøgelsen er i gang.

`` Vi har haft lignende tilfælde i fortiden, men jeg kan ikke sige, vi nogensinde har haft en individuel brug en stige,''siger han. `` Det er en person, der arbejder meget flittigt på kigger.''

R�gles pour la datation un homme plus �g�