tirsdag den 8. december 2009

Romance I henhold til Mars

Atlanta Journal-Constitution

Når min ven Kendall fortalte mig, at hun købte hendes kæreste en miter sav til deres et-års jubilæum, jeg couldnâ € ™ t hjælp, men drille hende lidt. Intet siger romance som en motorsav! Da jeg var medvirkende til at skjule den gave, jeg fik at se hende guyâ € ™ s svar, når han lagde øjne på det. Han var opstemt!. Hun gav manden, hvad han egentlig wantedâ € | romantik i henhold til Mars, ikke Venus.

Mange kvinder tror, røde roser, stearinlys middage, champagne, og overraskelse weekend getaways, når de tænker på romantik. Mænd donâ € ™ t nødvendigvis inddrage alle disse sappy ting med romantik, men mange går med til det, for at gøre os lykkelige. I dating, også romance tager på forskellige ansigter.

Når to mennesker er dating, den simple søde gestus er fuld af romantik, fordi det er blandet med mulighederne for noget dybere. Da mænd og kvinder opfatter romantik forskelligt, kvinder nogle gange savne den romantiske gestus, at mænd vises i dating.

Jeg spurgte et par mandlige venner af mig, hvad romantik betød for dem. De har også delt, hvad de betragtede romantisk gestus. Overraskende nok er det didnâ € ™ t virkelig har at gøre med soveværelset.

Mænd virkelig dig komplimenter. , De kan lide det, når vi kan konstatere store ting om dem, om det er en pæn kommentar om deres værktøj bælte eller deres Kenneth Cole bælte, de helt spiser det op. Det hjælper, hvis det kompliment er faktisk ægte, og ikke skyder.

Customized datoer. Sikker på, du kan foretage reservationer på restauranten, du elsker, måske hvor du har været sammen med utallige andre mænd, men at skabe en aften, der er specifikt rettet mod din Datea € ™ s ønsker, kan lide, og favoritter scorer mange point med venner.

Små ting langt hen ad vejen. Fyre synes at være at holde fast i, at hele â € œwe er nemme at pleaseâ € begreb, og jeg bare kan begynde at tro på dem. Mændene sagde, at selv små ting som, har hans foretrukne øl på dit hus, få NFL netværk på din digitale kabel, eller købe ham sokker, der skriger romantik til dem. Det viser, at du holder nok til at gøre en indsats bare for ham. Ikke ulig den kære, indsats = romance.

Hvad er andre menneskeskabte godkendt romantisk gestus?

Kære, hvad er det mest romantiske dato, du har oplevet? Hvordan du romance en fyr, du er dating?

Gutter, hvad er din idé om romantik i dating? Hvordan det ændre sig, når et forhold udvikler sig?

Er romantik eller mangel på romantik bestemme kompatibilitet?